2013. július 24., szerda

ELADÓ OLYPUS FÉNYKÉPEZŐGÉP - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Eladó a képeken látható OLYPUS TRIPUS AF 51 fényképezőgép
A gépet még a Photo hall űzletben vásároltam pár évvel ezelött a kislányom születését követően .
Kb 5 tekercs filmet készitettem vele mely tökéletessen meg voltam elégedve.
Azota már vettem videókamerát és ez már feleslegessé vált számomra.
Hallotam, hogy vanak akik jobban kedvelik a filmes készűlékeket. Ezért megprobálom hátha valaki kedvét leli egy igazán újnak mondható jó minőségű készüléknek.
Gondolom a márkanév mindenki számára ismert annó én még jó meg is fizettem érte, de mivel nincs rá szükségem megprobálom a töredékéért értékesiteni.
Digitális kijezővel van ellátva a számlálója, amely cerüza elemmel működik és a filmtvábbitás és a visszatekerés is motoros.
Tökéletes esztétikai és kifogástalan műszaki állapotban van , mintha most lett volna kicsomagolva.
A börtök gyári tartozéka , szükség esetén papirjai és a dobozát is elökeresem.
Ha valaki nem szeretné megvárni a licit végét azért be szoktam állitani egy fix árat is.
A fix áras vásárlóé a képeken látható négy tekercs film is.



Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Az aukció vége: 2013-08-11 16:16
. ELADÓ OLYPUS FÉNYKÉPEZŐGÉP - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése