2013. július 17., szerda

M2 memóriakártya 256 MB - Jelenlegi ára: 100 Ft

Eladó a képen látható  M2 memóriakártya 256 MB !
Egyelőre teszteletlen mert még nem volt rá időm, meg nincs hozzá olvasom se, de ha jól tudom ez jól működik!!!
Ha a vevő előttem kipróbálja és nem megy nem kell megvenni!
A fiókba pihent már jó ideje de most "fiókürítés" van!!!!
!!! SÜRGŐS!!!!
csak az ami a képen van!! -és úgy ahogy ott van : -)
Tárolásból, pakolásból eredő sérülések lehetnek rajta!
Én nem értek hozzá -sajnos- így szakmai kérdéseket úgy kérném feltenni hogy laikusként is megértsem : -)
Elsősorban pénzre lenne szükségem de meghalhatok cserét is.....
Kérdezz inkább mint tévesen licitálj!!!!
Licitet nem törlök!! "TÉVES NYERTES" megkapja a negatívot!
Gari nincs az apró betűre hivatkozva!!!
Utánvét nincs ! Posta a díjszabás szerint!! -és a vevő felelőségére!   Személyes átvétel megoldható Cegléden!!!
Apró betű:
Ha a terméklapon nem szerepel a garancia akkor nincs! - Hogy van-e erre jogszabály abba nem vagyok biztos, de az a lényeg személyes átvétel esetén lehet mondani mégse kell DE CSAK AKKOR! Ha a termék hibás sérült vagy hiányos azt minden esetben feltüntetem és a legjobb tudásom szerint hirdetem meg! Hibás, sérült termékre annyi garanciát vállalok hogy tuti hibás, sérült vagy hiányos mást nem..... . ezeket személyes átvételnél akkor veszem vissza ha nem vagy biztos ez kell neked alkatrésznek ha csak kísérletezni szeretnél vele és rájössz mégis rossz - mint ahogy leírtam- akkor nem veszem vissza vagy legfeljebb negatívval!
Nem kívánok átverni senkit - sajnos tudom milyen az, már jártam így és nem kevés pénzembe került : -(  
Aki licitál kérem ne utána olvassa el mert akkor már kellemetlen!!!!
Aki nem veszi fel a kapcsolatot velem e-mailba az ne is várja el, hogy megtörténjen az adásvétel ez egy internetes oldal így szeretem az interneten bonyolítani az üzletet (e-mail!!! ). Az e-mail olcsó és egyszerű! A telefon csak akkor kell ha személyesen találkozunk és esetleg nem találjuk egymást!!!
Nem kereskedő vagyok! - csupán megunt, nem használt vagy ismerőseim által feleslegessé vált termékektől próbálok úgy megszabadulni hogy némi pénz - akár csak töredéke is- visszajöjjön a valamikor belefektetett ősszegnek : -))
Utánvét nincs mert drága és bizonytalan az utalás egyszerű, de a legegyszerűbb a személyes átvétel!!
Ha valami nem tiszta akkor kérdezz inkább!!!


Jelenlegi ára: 100 Ft

Az aukció vége: 2013-08-04 17:13
. M2 memóriakártya 256 MB - Jelenlegi ára: 100 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése